onsdag 1 maj 2013

Full snurr . . .

. . . från att man vart väckt med frukost på sängen . . .
10.00 tyckte mina killar att jag hade sovit tillräckligt . . .
Så jag fick gröt o en massa jox , dom  va så goa så.
Jag o Tiger dela på gröten ,husse fick mackorna :)
Efter den fina frullen va det dags att åka  till stada o fixa paket
o handla lite mjölk . . .
Men att hitta på paket idag va lite svårt det mesta va ju stängt :/
Det va ju en RÖD dag -tänkte inte på det .
Men ,men vi lyckades komma in i present butiken . . .
Gäller att tindra me ögena  när de ska bära in grejor  :)
Va ju tvungen att ha en present när man skulle gratta chefen idag !
GRATTIS JIMMY!!!

 Vart en fika ute på campingen i solen :)
Sen bar det av till villa vagnen för att fortsätta måla . . .
 
 Lite skillnad blir det va!?!  ;)
Ser rätt kul ut när man skrapar o målar  en bit åt gången. . .
Men det syns alla fall vart man har vart o bättra på  ;)
Vi Sluta kluddrandet vid 18.00
Då slog vi till med att äta lite stek dagen till ära ,
idag e det 2 år vi har vart rök fria.
Vi fimpa 30/4
. . . f-n va duktig man e!

Så nu har vi bestämt oss för att ta tag i nästa bekymmer,
vikten det vart ju +20 kg när vi sluta röka. . .
( + 10 efter arbetsskadan-vart ju liggande)
Har dock plocka -10 kg ,har dock  20 kvar  -suck. . .
Men å andra sidan har det inte vart lätt att plocka dom
när man inte kunna rört sig heller .
Men nu när det finns hopp till det , då tar vi det dilemmat  nu då ;)
Men nu ska jag ta ett steg i taget ;)
Och vi firar nu att jag lyckats sluta ryka!
Nu blir det bastu tajm,
C U 2 Morrow !
Kramizzzzzzzzzzz
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar