torsdag 25 april 2013

What a day

Solen har lyst rart  hela dagen - rart!
Då har det inte vart så hårt att va hemma. . .
kan ju inte köra pga mina piller. . .
Man har snällt fått njuta av sol o värme här hemma,
har haft dörren öppen. . . det tyckte Tiger va bra.
Han har sola o jaga hela dagen. . .
Han va stolt när han kom in med en :
ÖDLA!!!
Jag skrek som en stucken gris,
Tiger vart sur när jag kasta ut han o ödlan  .
Men jag ville inte ha slisket inne!
Sen när gubben kom hem vart det att handla lite,
svängde förbi Eberg .
Lite surt att hitta folk som skruvar på bilarna där . . .
Dags att rensa undan vraken , tar inte ägaren undan det .
Får vi fixa en skrot som hämtar dom, börjar bli trött på detta.
Men nu ska jag ínte ha hjärnblödning över detta, finns roligare saker . . .
Hmmm. . . som att det va + 25 i solen på trappen idag :)
Nu börjar det bli sommar och
 
Sol !!!
Hoppas att det blir fint i helgen ,då ska jag grilla :)
Även om jag sen ska stå under parasoll :D
Det gjorde man förra sommaren - nästan varje gång .
Det va en typisk grej, så fort jag tände grillen börja det regna.
Men skulle vi grilla så skulle vi, då satt vi under parasollen
o grilla. . . envisa jag -ska jag grilla så ska jag ,oavsett väder ;)
Ja-ja hoppas det blir hyfsat ändå .
Vi har ju tänkt att börja måla lite o greja :)
Så vi håller tummarna för en varm o skön helg .
I morgon :

så det så!
Få se om man kommer  iväg o badar o jobba i möra.
Fick erbjudande att bli hämtad ,men jag vet inte hur
jag mår. . .  har ju ökat mina piller idag igen .
Tar ju en stund att vänja sig. . . 
Tror jag håller mej till planen ,dvs hemma i möra med.
Känns som åker du på ena ska du åka på det andra.
Det e samvetsfråga o det gillas inte :/
ja ,ja få se vad som händer i möra.
Nu tar jag tack o go natt e bra kaputt just nu.
Synes i möra!
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar