söndag 21 april 2013

Trött!

Vart tog denna dag vägen?
Är trött som bara den ,skulle kunna sitta här o sova.
Men det vart nog effekten av att jag tog mina piller
för ryggen nu när jag kom hem från villa vagnen . . .
Har vart ute i Gusselby hela dagen ,haft hyfsat lugnt.
Why? Glömde min tele hemma när vi åkte i morse,
fast det ska jag nog gö fler ggr .
För nu fick jag nå gjort  i huset  ;) typ byta gardiner.
Vart sen middag idag för jag kunde inte ringa till
Jenny o Marcus om när vi skulle äta. . .
Men de hade  läst det fina meddelandet
som Amiz hjälpte mej att få ut på FB . . .
Dom beställde nämligen grillat till denna helg då vi
planera en elda dag . . . 
. . . vart inge elda men vi grilla :)
Foto by :Jenny
Vart karre´ o gratäng  :)    - GÖTT!
Passade på o gratta Jenny  i efterskott,
hade inte lyckas ge henne present ,
så det vart paket o kaffe också. . .
Haft fullt ös med gäster ,hund o  kidz .
Hade andra kaffe gäster också:
Tommy som skrämde skiten ur mej  :D
Stod bakom dörren när jag skulle o ut o grilla,
då vart det en liten haranger . . .
Men nu vet vi att pumpen inte stanna ;)
Och under diskning dök Roger m familj upp.
Satt o gagga en bra stund med Amiz o Roger .
Och Anastacia pratade  för fullt hon med,
sen vart det vela några frågetecken va hon mena. . .
Men det löste sig i slut änden endå  - hon tog tag
i handen o drog med en o visa  ;)
Summan av kardemumman e att man har haft
en bra söndag i Eberg.
Nu ska man försöka att varva ner o
leka lite piller trillare . . .
För ont satan i gatan har man ikväll :(
Inte bara ryggen gnällde på foten också.
Min opererade fot har börja jäsa igen. . .
Dom tog bort ett ganglion på den , men nu e det tbax.
Och det e bra ömt , har ett halft ägg igen -inte kul alls.
Men det går an än så länge , men blir det större får jag
inte på mej min a foppa toffler heller o det e mindre kul . . .
Suck. . .Men ,men nu va det att tagga ner.
Hoppas er dag har vart lika bra som min .
Vi hoppas på en lika bra dag i möra ;)
natt i natt på er!
C U Sooooooooon- typ i möra  ;)
BYE!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar