tisdag 30 april 2013

Så e det. . .

Ny dag o nya tag -jo men visst. . .
Satt o läste på fb  ,alla e duktiga de tränas hit
det tränas dit vikten rasar av både här o där. . .
Jag ankan får plaska då  o sjunga denna jag såg oxå :
 
. . . för den passar mej  ;)
Men jag e glad att jag har kunna börja rört mej igen ,
sakta men säkert back on track.
Inte för det blir nå maraton i år men det går ju mot rätt håll .
I dag ska jag ta o åka o bada på sjukan, blir att plaska runt
med the Duck. . .
Verkar bli skapligt väder idag , det regnar ju inte i alla fall. . .
Så det blir nog att kika på brasa ikväll ,
hoppas bara det inte blåser så himla mycke.
Just nu blåser det små jäklar o dom försöker lyfta på takpannorna!
I möra e man ledig. . .  så det blir att måla vidare på villa vagnen
om det inte regnar -då e det ingen mening.
Men det visar sig vad som händer . . .
En dag åt gången, nu ska jag ta och mata Herman.
Sen blir det en repa till stada. . .
 
Kram på er!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar