torsdag 18 april 2013

Regnar. . .

Det vart ju ingen höjdar start på dagen  :(
Regn o rusk - ingen hit !
Igår va det en härlig gul sak som lös hela dagen ,
visserligen blåste det rejält. . .
Va ju till Örebro med chefen igår.
Lämnade in husvagn på reparation.
Sen vart det t-bax till campingen.
Där vart det lite plock innan hemgång. . .
Man blir lite sugen. . .
Stannade på snabb fika i Gusselby innan jag for hem.
Rart att sitta o skvallra en stund.
Så igår vart det snabb mat -pommes o korv. . .
Så idag lär det bli mat o potatis :D
Så man får stanna en vecka till ;)
Funderar på rosenpepparbiff det e gött o nyttigt .
Ja det vart inge bloggande igår kväll för det va en gubbe
som kapa mitt fb o dator. . .
Han hittade sidan "du vet att du e från linde när" . . .
Han muttrade mycke , det va ju så o inte si .
Det va som en bil som det diskuterades ägare på ,
Vem som köpte o sålde osv. han muttra det skulle vart wester
men jag köpte bilen . . . lovar att det va underhållande
att sitta o lyssna på. Sen kom foto albumen fram här hemma. . .
Få se om jag får ha datan ifred idag - he he . . .
Ja ja det gör inte så mycke ,kul att han får sina ryck o glutta runt ibland ;)
Sitter o väntar på min skjuss , ska på möte med dr,af,fk . . .
Beslut om jag får fortsätta med träning eller vad som händer.
Jag hoppas det kommer gå bra, sa det åt min dr igår när han r
ingde kl 18.30 ,gör hur ni vill men jobba ska jag .
han bara skratta åt mej -taskigt tycker jag . . .
Men ,men det visar sig idag .
Ska ta o koka lite nytt kaffe till min chaffis,
men vi höres senare.
Adjöss!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar