torsdag 18 april 2013

Jaha. . .

Och då har denna dag regna bort -suck!
Inte ens Tiger vill gå ut . . .
Har vart en hyfsad dag fast det har regna o blåsit.
Det har vart verkligen storm idag . . . visste man inte
bättre så kan man tro att taket lyfter mellan varven.
Började dagen  med möte i stan. . . 
Det mötet kunde ha gått sämre , fast jag fick nog 
lite banne för ryggen . . .  
Dom tyckte att jag skulle ta det lilla vackra , 
arbetsförmågan kommer hamna troligen på 50%
Och det kommer jag inte ge upp, även om ryggen ballar ur.
Vart bättre möte än vad jag hade förväntat mej. . .
  I morgon skulle arbetsteraputtan komma ut till jobbet
o kika hur det ska anpassas så jag fixar jobbet .
Hmmm. . . vart mycke info idag o många tankar vart
att snurra runt i skallen ,men det löser sig nog -suck.
Ska försöka tänka på annat just nu,
som på filmen jag gluttar på med ett halft öga. . .
First daughter

Annars har jag inge mer att rapportera. . .
Eller jooooo jag fick ju åka GM idag :)
Tack för skjussen Jimmy  :)
Detta vår tecken får sätta punkt för
dagens skriverier. . .
Nu ska jag ta en macka o en kopp te
o kura ihop mej i soffan o glutta på denna
romantiska komedi dravel ;)
Natt i natt på er !
 
 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar