tisdag 16 april 2013

Jahapp. . .

Och då va vi där igen då . . .
Alltid lika trevligt att vakna o inte komma upp
ur sängen -HATAR VISSA DAGAR!
Och kom inte o säg va var det jag sa. . .
Ja-ja-ja-ja men nu har jag tala med smärt mottagningen
de ringer mej nu på fm få se om jag kan komma in
akut till dom -hoppas det .
Vore bra eftersom jag ska till badet också idag,
två flugor i en smäll. . .
Annars blir det nog inom kort i alla fall.
Brukar gå jäkligt fort  :)
Och inte va det fint väder ute heller -mulet :/
gillas inte vill ha sol o värme! Och det NU!
Så man kunde sitta ute o njuta av solen,
saknar detta med att ta med kaffet ut o
sitta o mysa i solen ,lyssna på lugnet - ooooooh!
Aj aj aj nepp nu ska jag ta en lova ut i köket
o ta lite Kaffe o bli som folk!
Hoppas detta vänder nu o dagen blir hyfsad.
Ha det bra så höres vi senare ,
BYEEEEEEEEEEEE !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar