tisdag 9 april 2013

Hmmmmm. . .

Det vart ju inte en dag som jag hade tänkt mej. . .
Dagen började med en :
 
Och sen va man utan tv ,nåja det gjorde inte så mycket
för jag åkte upp till Storå o hälsade på Jenny o Marcus .
Det vart en trevlig fika stund, även om man skulle ha vart där nu ikväll.
Men meningen va att jag skulle få en som kika på farsans bil. . .
Men det kom ingen , så man kunde ha vart där ikväll.
Sluppit sutti här själv ikväll. . . men, men då hade jag inte fått
baka kakor . . . vart inspirerad av Jenny. . .
Fast jag gjorde kola kakor:
 
 
Gubben tycker dom smaka: smaka bra !
Tur det -då får man stanna en vecka till ;)
Han kom nyss hem , va på kurs med Kurt idag. . .
Men har ju haft hyfsat bra dag i alla fall,
vart förbi Anki innan badet .
Lyckades plaska utan värk idag :) - va riktigt rart!
Sen vart det knalla över till smärt mottagningen ,
fick nålar i höften  -inte så rart. . .
Har rätt ont just nu  måste jag erkänna. . .
Men nu behöver jag inte dit förrän 24/4 - jippii!!!
Nu kunde han inte ge mej mer smärt lindring,
men just nu känns det ok i höften -även om det gör ont .
Men det e ju inte lika ont längre det e 100% bättre än förut!
Kan ju gå utan pinnar- så det så!
Och det e Guld värt!
Men nu har jag inte tid att sitta o drilla här,
ska titta på kändis hoppet o mysa me guuuuben <3
Ha de gött,
Adjö!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar