måndag 8 april 2013

helloooooooo

Ja nu har man överlevt månda´n -nice!
Mår skapligt , trött o lite hängig av allt snorande. . .
. . . men det kunde vart värre ;)
På jobbet gick dagen fort , va lite kiosk städ o beställning
av varor - lite lagoma start på vecka.
Sen vart det en repa o kika på en vagn , reservdelar typ.
Och sen när Berra kom hem åkte vi dit o kika en sväng till.
Ifall man kan ta lite knoppar o jox -bra att ha typ. . .
Men misstänker att det inte blir att ta vagnen,
för vart ska man ställa det ,an inte ska ha . . .
Och det kan jag ju hålla med om -har ju inte plats. . .
Han skulle sova på saken så får vi se hur det blir i möra.
Sen va v förbi andra ställena, gluttade runt o leta grejer .
Synd att det blåste kallt ,annars hade vart rart att va ute.
Nu sitter jag o små huttrar ,man vart lite kall :/
Sen e det nog att jag e trött också-men det kan man ju inte erkänna ;)
Just nu har jag en på soffa som "bara" vilar ögon locken . . .
Det ser väldans rart ut , tror jag ska också vila mina.
Fast jag ska gö det i min goa säng -så det så.
Så nu säger jag :


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar