måndag 14 januari 2013

Tomtar. . .

Idag var det meningen att jag skulle mota mina tomtar
ner i jul lådan,men dom protestera. . .
Så det vart en hög i matrummet-hmmmm. . .
Dom får vela strejka idag ,så åker dom i kartongen i möra.
Dom kan ju få tro att dom fick sin vilja igenom ,
dvs julen varar till påsk. . .  Men dom skulle bara veta. . .
Som sagt nu har jag vart jäkligt duktig idag,
börja bytt gardiner o jaga ut julen. . .
Inga tomte gardiner här inte. . . fast lite ljus
måste man ju ha ;)
Som sagt lite nytta vart gjort idag o det vill jag lova känns,
ont i ryggen -så man ser gröna elefanter igen . . .
Lär inte göra ett skvatt mer idag !
I morgon ska jag ta det easy,
hoppas man kommer upp ur sängen.
Ska iväg med min anka o plaska  i möra,
väskan e packad o klar. . .
Skulle få skjuts in av Jenny o Marcus .
Vilken tur för jag får ju inte köra på mina piller,
så privat chaffis e ju aldrig fel .
Sen att  får man ju sällskap oxå,det e inga fel :)
Hmmm nu pep telen igen , beställning på kvälls fika.
Då e det bäst att sätta punkt här o slänga på
en panna kaffe.
ha det gött så hörs vi i möra!
 
 


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar