tisdag 15 januari 2013

Go möra!

Idag gick det verkligen trögt att gå upp. . .
Men jag e uppe o kopp ett e avklarad o kopp två på g.
Hade kunna mörda katten idag han kom o hoppa på mej
idag vid 4.00 ,fattar inte varför han hoppa på mej .
och så fort jag va vaken så vart det bra .
dvs han la sig o sov  .KUL I JUL!
Sen kunde maninte sova förren presis innan klocka ringde.
Så jäkla typiskt!
Sen va det bara att hasa sig upp ,då konstatera man att
nu e mina höfter helt kaputt!
Gårdagen kommer surt efter idag . . .
Ja du behöver inte påminna mej  om:
Är hövve dumt får kroppen lida -så e det!
-Och jag lär mej aldrig. . . mer piller åt folket!
Nu har vi trappa ner lite på doser . . .  mellan dessa
en jäkla massa alvedon -mumma för magen. . .
Hmmm. . . vi får e hur det går,fast idag blir
det nog extra ,känns jäkligt bra .
Minsta lilla man svankar -böjer så svär man . . .
Ingen hit alls,men får se det positivt,hälften av tomtarna
fick jag dän .Resten fick nog sin strejk igenom. . .
Va kvar till påsk ,se själv har inte pilla dän allt:
Lovar att dom andra rummen oxå får ha sina tomtar
kvar en stund till. . . Tänkte ju kunna gå resten av vecka .
Ser fram emot att få åka o guppa runt i basängen idag .
Det kanske kan mjuka upp ryggen lite.
Om inte annat så e det varmt o gött. . .
Nepp nu ska jag ta kaffe med Marcus o Jenny,
dom damp ner här :)
Så nu har jag inte tid-adios!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar