torsdag 10 januari 2013

ljus mys . . .

Har tänt mina advents ljus en sista gång. . .
Sitter o myser och funderar på att plocka undan jul sakerna.
Men det e ju såååååå mysigt med ljus på morgon.
Har lyckats gjort lite nytta nu på morgonen,
diskat undan,fyllt i min vägg almanacka,
boka telefon tid till vårdcentralen.
Känner mej riktigt duktig idag :)
Men jag känner att snart e det tack o go natt igen.
Fattar inte va trött jag blir av dessa piller,
däremot har jag lika ont idag som igår kväll.
Jag missa ta mina piller i tid eftersom vi
åkte till Eberg o tvättade ,sen vart det en fika
hemma hos Roger o Amiz :)
När vi åkte från dom vart min gång knackigt o
lika illa skruttar jag runt idag . . .
Alltid lika trevligt med mina leder-suck.
Nåja som sagt har nyss tagit mina natti natti
tabletter,känns som det .
För jag blir så jäkla trött av dom ,däckar typ
2-3 timmar av dom. . . inte undra på mina dagar
bara visslar förbi. . . men de säger ju att
sömn e ju bästa medicinen.
Men då borde jag ju va bra nu!?!
Med andra ord :Det e en Myyyyyyyyyyt!!!
SUCK!
Nepp nu ska jag ta o bädda ner mej en stund till
för nu kluckar ögona igen,
 
men det va trevligt att råkas igen ;)
tack o go natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar