onsdag 2 januari 2013

Hatar detta!!!

Vill sova -NU!!!
 
Varför jag inte gör det då?
Ger upp det e nog 6 gången jag sitter i vardagsrummet inatt.
Trött som en gris ,men har så jävla ont såjag grinar .
Inga piller hjälper -va fan ska man göra???
Tror jag lyckades sova typ 1-1,5 h
innan värken satte igång . . .  Det var vela tacken att
jag tvätta igår -mutter ,mutter. . .
Nu e nästa fråga ska man försöka hasa sig iväg?
Är det nån anledning ???
Kanske lika bra,slipper det heta att jag har nå
"måndags sjuka"
Sen e nästa dilemma ,boka tid för nya sprutor .
vet att min ordinarie dr e på semester hela januari,
ska man få hjälp lär man tigga igen-ingen hit.
Men det lär jag nog göra ,för detta håller inte.
Hade mina aningar att det var på g ,för när vi skulle
fira nyår hade jag redan så jäkla ont så
jag såg banne mej gröna elefanter igen.
Oooooooh,va ska man göra???
Hjälp,nu e goda råd dyra igen. . .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar