torsdag 3 januari 2013

Dax för gnäll !

Nu har jag sjukskrivit mej idag och
nästa vecka. . . Känns skit :(
Men o andra sidan det e min rygg vi leker med.
Inte vart det jubel direkt när jag ringde jobbet.
O andra sidan har jag intyg till sista februari
 på 100% sjukskrivning som jag fick i december. . .
Kanske skulle ta och åka o visa den .
Ursäkta mitt gnabb,men det kändes inge kul idag.
När man ringer så kände man sig ifrågasatt om jag
verkligen ska vara hemma.
Som vanligt vart man lite sne o sa -fick ren morfin igår
har 4 tramadol insatt på dagtid-kan inte köra.
Jag lär fråga min dr om jag kan bryta medicineringen
så jag kan köra till jobbet.
Inte undra på att man aldrig blir bra. . .  kan aldrig ta en kur
färdigt med piller pga att jag ställer upp för andra.
Och nu när man inte vill och orkar, då e det inte ok.
Men jag har pratat med fk o afm det va ok
att jag e hemma tom februari om det va så.
Jag ska ju inte jobba - e ju där för att pröva . . .
Undrar om alla uppfattar det som så???
Har vart för snäll,äkt dit även om man mått skit.
Och vad fick man för det ?
Nåja nog om det ,mitt humör e på bott nu,
Grubbla på jobbet, mitt test som handledare
det blir nog inget nu. . . 
För jag hade 3 veckor på mej
att visa vad jag gick för,utan att va "sjuk"
Det loppet ser lite kört ut.
That´s life . . .
 
Va tvungen att spy galla så man ork med resten av dan
när man går här hemma o lulla som en fylle kaja.
C U Later - Bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar