tisdag 4 december 2012

Kladdat. . .

Har grund måla Loyden. . .



 Jo men visst sörru,nu e det grundat .
I morgon fortsätter jag i galenskapen.
Trotts kort dag han jag med detta,drog ju till badet med min anka!
Det vill jag lova va rart.hoppa i 34,3 gradit vatten!
Helt underbart!!!
Synd att man har träning bara en gång i vecka-suck.
Skulle kunna guppa runt fler dagar :)
Sen har jag fixa :
Så i möra ska jag dra min traktor till ladan. . .
Sen e det bara att vänta o se vad som händer. . .
Tanke överföringen eller var det abrakadabra - byter koppling.
skoja bara ,det blir att dumpa bil o vänta på samtal. . .
Nice nice slapp ligga på backen i -25 o byta koppling.
Det e banne mej ingen hit !
Men i möra ska jag hämta grejer ,sen ska traktor baxas till loge.
Hej o hå!
Hmmm. . .  låter som en trevlig dag ,ska ju först till öret sen
ska jag till dr ,sen hem  o käka ,sen iväg med skrotbilen.
Lagom lååååååååång dag -crapp!
Så va beredda på möe svordomar i möra. . .
Nu ska jag ta o slöa en stund innan man ska
Slänga ut katten ,bära in sopor,diska tröjan o
slänga in faten i tvättmaskinen. . . ;)
Okej det fungera inte för att få dej le . . .
då testar jag nästa då:
 
 
Bättre??? Nä-he ,då säger jag
tack för idag ,slut för idag .
Syns i möra-Bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar