onsdag 5 december 2012

Får fri spel snart!

Inget blir som man tänkt sig !
Nu jäklar e jag på hugget !
Först när man kom hem vart ,man idiot förklarad av
han som håller i plogningen.
Jag ringde o bad han snällt att ordna olgning till i morgon
ifall det snöar mycket mer.
Det e ju nästan 2 dm snö på våran väg nu,spåren från
i morse e borta. . . 
Det går inte -nähe why?
Vi har ingen sjuor,okej varför betala för plogning????
men jag ska till jobbet  i morgon.
Jasså varför säger idioten!
Måste åka 7.00,så snälla kan du ploga!?!
Då sa han rakt ut va hemma om du inte kan komma sent !
IDIOOOOOOOOOT!!!!
Sen gitte han fråga varför inte jag tar min traktor. . .
Ja varför jag betalar extra vart ända jävla vägmöte för att
få vägen plogad-DÅ SKA DEN PLOGAS!!!
Och nu har jag min koppling men inget byte. . .
Muttrar  o muttrar. . .
Min plan A va bil mot mek,men nu ikväll sa man att bilen jag skulle
ge ska upp först sen min volvo.
Och fick de inte bilen till fredag vart det inge,
men då sa jag att det inte vart någe.
Den proppen går jag inte med på -E INTE BIMBO!
Och fick de inte bilen till fredag vart det inge,
men då sa jag att det inte vart någe.
Då vart det plan B ,same shit men annat ställe.
Bingo! I möra vart det deal :)
Hmmmm. . .  suck  va lack man kan bli på folk.
I morgon ska man ut o halka igen,
mot öret . . .
Kändes inte så himla kul att åka när det kräk snöa i morse.
Och det första man ser när man kommer till Linde e krock. . .
Men jag har undvikit krockar hela dagen idag. . .
Men det var nära ett par ggr idag. . .
man kana lite hit o dit .
Men det gäller att köra lite lugnt nu. . .
Nu ska jag ta o klippa av detta ättrande. . .
Men när ni åker i morgon bitti:
haaaaaaaaaade gött
Kramiz
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar