fredag 28 december 2012

Det lyser !!!

Tiger vart fri släppt från kurran ,
tack vare att Bobbo.
Han muta matte med led ljus,
nu blir det inte varmt inte  ;)
- Tack !!!
Har vart en lugn dag ,igår åkte Maria o Co.
Vart aningen tyst i huset igen. . .
Tur jag har min lilla fyrbenta terrorist hemma,
han gör små terror attacker -elda bord osv :(
I morgon  ska jag hämta hem mormor o morfar på middag.
Först ska vi förbi Eberg o ta en titt på huset,
det ville morfar prompt se.
Sen hem o ta en fika o äta lite gött :)
med andra ord en heldag ,känns helt ok.
Dom har ju inte vart här så ofta,satt o grunna. . .
Typ 3 ggr på 6 år - dax att bjuda dom på middag va !?!
sagt o gjort i möra vid 13.00 :)
Tänk snart e detta år slut oxå. . .
Min almanacka tar slut på söndag. . .
Jo jag vet att det e ny år på måndag,
då blir det fira av :)
Bäst att passa på för sen börjar nya året med
stänga order -he he . . . fast det tar vi närmare,
ska inte ha mardrömmar om soppa ännu ;)
Nytt år och nya utmaningar !
Men nu vill min tvätt maskin ha en ny utmaning ,
vi höres o störes
BYE!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar