söndag 23 december 2012

Dan före dan. . .

. . . och vilken dag det vart  :)
Dagen började med våran Börjes dop!
 
 
På dopfikat passade vi på att gratta Maria i efterskott
på födelsedagen ,hon verkade bli glad över sin present :
 
 
Och givet vart det gos med lilla Börje. . .

man kan ju inte låta bli ;)
 
Efter dop kalaset vart det besök hos´min mormor o morfar.
Där hjälpte vi till med att sätta upp presenten morfar fick på
sin 90 årsdag. . . bättre sent än aldrig.
Och visst ser han nöjd ut när det skruvades :
 Medans gubbarna skruva fixade mormor o jag fika :)
Vart en mysig stund med möe skratt <3
Precis som det ska va när man e hemma hos
mormor o morfar .
Och hatthyllan vart bra oxå ;)
 
 Efter en fikat vart det att åka ut till graven
 o tända ljus för våra föräldrar.
 
Sen ut hem till Gusselby :

Nu e det jul som det var förr ;)

 
Där pusta vi ut i soffan. . . blev en  låååång dag på vifft.
När vi kom hem fick vi lite tomte besök :)
 
Roger ,Anastacia o Amiz
och jag hade en lita tjej som testa Loyden. . .
och som det ser ut på hennes Smile,
så verkar den va helt ok ;)
 
Med denna goá bild sätter jag punkt
för denna kanoon dag jag haft med
alla nära o kära!
 
Vinke vink
o
Kraaaaaam!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar