fredag 14 december 2012

Crapp dag :/

Skit På Dej!
Nääääääh det e ingen bra dag du Loffe!
Hela jäkla dagen kan man ha skrota,
Känns som de har veva med kakan under näsa o sen ryckt undan kakan.
Men ,men serru nu vart det stop!
Mmmmm ni som inte ork lyssna på tugg SLUTA LÄS NU!
Du va mej en nyfiken rackare!
Men skyll inte på mej sen om du blir sne. . . .
Well, som sagt det började på mitt dagis idag.
På A säger jag vill inte sluta på Snickeriet!
På B säger jag vart blåst på konfekten . . .
På C säger jag .dom steppa på fel tår -Så det så!
Dom kan nog spela på andra men inte på mej.
vart bra less att de lovar en sak o lovar ge besked idag.
När det väl kommer till kritan vänds allt ut o in. . .
dvs att dom har inte fått svar från arbetsförmedlingen .
Samtidigt säger dom att de har ej blivit kontaktade av
hövve taget . . .  vad ska man tro???
Då tar mitt tålamod slut o man travar upp för att få
besked på kontoret. . .hmmmmm. . . 
där blir läget aningen spänt. . . 
Nu tas allt tillbaka.
Men ser ni då tar även mitt tålamod slut.
Frågar då om det e rimligt att jag ska va på plats 7-16
mån-fre på en 50 % ersättning om det krävs att man ska
instruera nissar på jobbet???
Det tycker inte jag o vände lite smidigt på klacken. . .
Minen va lite oslagbar,men dom kan inte förvänta sig att man
ska fylla ett jobb så,praktik hade vart ok men inte detta.
(fick det även bekräftat av af att det inte e ok).
lagom när man retat upp sig till max på kontoret
kommer nästa smäll- traktorn e kaputt!!!
Make my fucking day!!!!
Kan ju inte bli bättre!?!?!?!?!?!?!?!?CRAPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!
Sen undrar folk varför man e lite putt,
Ja jag undrear varför. . . suck. . .
lagom nu när man kikar på nätet blir man ännu mer sur:
Vad säger man ??? Tar eländet aldrig slut???
vad less man blir på sånt här!
Ska inget få vara i fred,sen undrar man varför man blir lite små rasist. . .
Jo för man blir trött på att allt ska ändras-Suck. . .
Ok vad blir det här näst?
Nepp bäst att ta sig en redig en -innan det blir alkohol förbud med. . .
Dränka sorgerna för idag-Skål på er!
Skoja bara ,inte dränka sorgerna. . . men ett glas rött ,ladda
med säsong 2 på
 
Så nu skippar jag allt elände o
hoppar i sadeln o drar till western. . .
Jihaaaaaa 
- haaaaaaade  C U !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar