tisdag 13 november 2012

Suck. . .

man kan bli galen för mindre -eller???
idag var det den längsta o sämsta dagen!
Typ :" se upp för dårarna". . .
Är smått putt idag,trodde det skulle bli en peace of cake dag!
Jag har ju jobbat typ ackord med att slänga på
motor värmare o drag på bilar. . .
Så det jag trodde skulle bli veckans lättaste dag slutade
med att man vart:
 saved by the bell
 (åka till sjukan vid lunch).
Nu ska vi ta dagens story den korta varianten. . .
Sätt en envis gubbe o skruva. . .
. . .okej jag e inget geni -meeeeeeen .
Jag kunde ha fått testa,men men icke sa nicke.
Fick snällt lyssna halva dagen till suck o stön -Vad göra Leena?
Försökte flika in lite snyggt -kan man inte göra så här?
NEJ ,NEJ och åter NEJ. . .Varför fråga då!?! 
Och man fick inte testa heller. . .
Hmmm. . . det va bättre att han fick bryta av tre dorn
 och träta på bilen?
Typiskt verkmästare. . .
 
 Jag kan inte annat än att muttra. . .
Strax före lunch luckades han få ut frost pluggen-OTROLIGT!
Sen började nästa pers. . . han skulle dit med:
samma procedur igen. . ." inte lätt - inte lätt"
Säger inget så har jag inget sagt -tyyyyyyyyp :/
Men man blir bra less,men det var ju inte droppen idag .
Det var när han skulle borra för kontakten.
Ni vet där man ska ploppa i sladden. . .
Alltså i fronten . . . där vart det same old shit igen.
Han frågar,men när man ger förslaget,
 sätt fast i plasten typ så här:
(eftersom det inte fanns rätt verktyg för att göra hål i fronten)
Vad gör han då? Joooooo borrar hål i fronten med vanlig borr!!!
Då fick jag  panik! Det slutar aldrig bra med vanlig borr.
Man slinter lätt i plasten. . .
Tur nog vart klockan 12.00- så pass att det var dax
för mej att dra till bassäng träningen .
Så jag lämnade honom borrande .
Men det gnager,det gnager som tusan hela grejen.
Hur gick det med detta?
Såg ut som en skott salva i fronten när jag åkte :/
Det jävliga är att  ägaren  trooooor det är jag
som fixar hans bil . . .  
Men va ska man göra, limma på ett smile
 
Och gilla läget o ta nya tag i möra.
That´s my story for to day,
ingen hit -men jag överlevde. . .
 BYE!
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar