fredag 2 november 2012

Det känns. . .

Halloween e en flaxa runt tid. . .
 Idag har jag full späckat schema,
sitter här o stirrar på datan för jag har då ingen lust att
göra nå men jag vet vad jag ska göra. . . ALLT!
Lär bli en bläckfisk ,så man hinner med allt.
Min tvätthög visslar på mej . . .
Det behöver vikas o strykas,lite rena kläder e ju inga fel.
Sen skulle jag behöva jaga ner alla skitiga kläder som
har gömt sig lite här o där i huset. . .
ser en strumpa som försöker va hemlig i hallen. . . .
Han vet vad som väntar ,han skakar i stövel skaftet.
Hmmm. . . snabel draken ska fram idag,
har välgödda dammråtter,snarare som pudlar -suck.
I morse kikade jag i skafferiet o konstatera att jag måste
förbi butiken för att fixa min plommonstek. . .
crapp, nu börjag det kännas suck o stön igen.
Jooo o sen får jag inte glömma
posten ,skattemyndigheten  när jag ändå e i stan.
Jag som bara skulle köpa kransar till graven. . .
Hårt att va hemma -  jag som bara latar mej .
Så va det ja ;)
Nepp nu e det dax. . .
 C U LATER
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar