onsdag 24 oktober 2012

Trött idag. . .


Fattar inte hur man kan vara så himla slut. . .
Är totalt kaputtttt-blääääh!
Tur jag sitter här hemma nu,gubben e i stan (tandis) .
Så nu kan jag softa en stund innan kvälls ruliansen.
Som sagt fullt upp idag. . .
Idag har jag vart o träna på morgonen,
hämtat mitt pass,vart till hytta o flängi runt hela dagen.
Känns rart att landa på häcken just nu.
Ska ta o plocka ihop lite inför morgondagens städeri. . .
Tänkte bedda rent,tvätta en maskin eller två . . .
Ja jag lär plocka med det idag ,för i morgon ska jag göra sista
innan min mini semester.
Fredag-måndag säger jag adios !
Då slipper ni mej :)  - Raaaaaart!
Längtar så till att dra på en tripp - Rock tripp!
Ska sy mina militär byxor i morgon och shoppa fejk blod o jox. . .
Sen jäklar ska det kladdas -ska bli skadad militär !
Lagom Halloween dress-kan ju inte va djävul jämt ;)
Aah, va varmt o gött det börjar bli här inne nu,
eldar för glatta livet.
Frös som en gnu när jag kom hem.
(Antar för jag e trött )
Gubben ska ju basta ikväll-det e ju onsdag. . .
Det går snart att basta här i vardagsrummet  oxå. . .
Kanske aningen varmt nu - tyyyyyyp bara 24 + moms . . .
va ner o vred ner på termostaten,hade visst 50 ut på elementen.
Nåja man behöver ju inte frysa iallafall .
Gäääääääsp,
såsigt värre ,nu ska jag passa på o ta en tupplur.
Lika bra att ladda batterierna innan kvälls proceduren.
Ha en bra kväll,det ska jag försöka mitt i allt
stökande  o bökande . . .
Men vi höres.
Adios!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar