tisdag 23 oktober 2012

Jaha. . .

Njaa, men det e ändå tisdag.
Är såååååå seg !
Ont i magen så jag spyr. . .
mmmm,man leker ketchup flaska :(
Är nog som :
Kommer inget ,kommer inget. . .
. . . men sen jävlar kom allt !
Så nu e jag o gummi ankan hemma från badet-surt!
Nåja ,va ju iväg o hurta igår kväll . . .
Så jag får trösta mej med det.
Erkänner att idag känner jag av min höft .
Har klara av 1 vecka snart utan kryckor. . .
Undrar hur långt jag kommer utan dom.
Snart kan vi slå vad igen,
när får man kryckorna igen.
Brukar maxa 1 vecka (idag 5 dagar).
nepp ,nu ska vi se det positivt!
Det e soligt idag och jag får mysa i soffa,
under en varm filt med ny kokt kaffe :)
Jo o sen titta på reprisen på Greys. . . .
kan ju inte bli bättre ;)
Så nu ska jag njuta av denna dag,
inte deppa för kryckor o ketchup!
ha det gött
C U


2 kommentarer:

  1. Ryck upp dig vet ja! Du får ju ändå njuta av en gooo filt o soffa (o Tiger) o Kaffet får vi ju inte glömma .....HAHA
    Du känner ju mig....
    Pyssla om dig - de är sköönt!
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. mmmmmm försökte rycka upp mej,så nu sitter jag här igen .
      fast en mugg med te-inte undra på man e hängig ;)

      Radera