fredag 19 oktober 2012

Då va det kväller !

Här sitter man nu o pustar ut framför tv:n.
Eller rättare sagt gubben glor på tv o jag knappar på datan :)
Haft full snurr idag ,började min måste lista med
att hänga på dörr hantaget till polisen  i morse.
Skulle fixa:
jag var ju tydligen tvungen att ha ett till nästa helgs kryssning.
Då e det :
Längtar redan . . . ska bli nice att komma iväg.
En tripp med bara tjejer - Let´s Party!!!
Nåja som sagt fixade pass idag -tack för hjälpen Anki!
Du e en klippa ;)
Efter min fina tripp till Linde vart det städ o skur AB.
Fläng o far med snabel draken innan gubben kom hem.
Han smet tidigt från jobbet idag,
va hemma 15.45  inte illa :)
Så det vart att fixa svenskarnas fredagsrätt:
´Smaka smaskens !
Nu sitter man med ett glas vin o njuter av fredan.
Det e ju inte helt fel det.
Föresten fick en glad överraskning idag.
Började jaga livs fackliga representant
här i vecka med lite mail om min arbetsskada.
Blev uppringd idag,ska på möte nu v44 om min skalle.
Få se om man kan få nån klarhet i detta. . .
Har ju inte fått nån direkt hjälp från Nordic,
det ända jag fick va sparken. . .he he . . .
Nåja kan ju hoppas att man får hjälp
med att fylla i papper om olyckan om inte annat.
Blir spännande att se om det finns någe man kan gö.
Håll tummar  ;)
Det skålar vi på ,lär ta ett glas vitt till-det va gött det ;)
Bäst att passa på för i möra ska jag leka taxi åt gubben.
Han o hans jobbar kompisar ska på relaxen och sen krogen.
Lovade köra,så bäst att njuta idag .
Men,men nu ska jag fortsätta att slöa o njuta av fredas
kvällen med gubben.
Ha det gött -vi höres!
Adios!



2 kommentarer:

  1. Klart du ska njuta av en skön fredagskväll;-)
    Kul när det rör på sig i de fackliga leden :)
    Kramis !
    Kanske hörs i morrn då :-?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja inga fel med att njuta ,förutom att jag träter att mitt glas small :/
      Nåja tar ett nytt i skåpet -he h e. . .
      Ja why not,tänkte slinka in o träna en svämg men visst kan vi ha en date
      i möra :)

      Radera