torsdag 25 oktober 2012

Då kom det snö då!

 
jaha då kom det lite vitt ludd. . .
Suck nu börjas det,snö -isch!
Tyckte det räckte med att skrapa rutorna i morse
när jag åkte mot stada.
Märks att det e kallt och backen börjar bli hård. . .
Va ju sen med att plantera ljung ,
men nu har jag gjort det .
Gjorde det innan jag åkte till Örebro idag.
Nästa helg ska jag ut med lykter o kransar.
men det e då det .
Som sagt idag har man haft en shopping tur till Öret.
Blev en lång dag ,men nu har man fyllt
upp både frysen o skåpen . . .
Raaaaaart!
Sen vart det att akut sy militär byxor till båten,
hittade ju inte mina. . .
I morgon ska man åka mot Stockholm :)
Fast det blir kalas först. . .
Jenisa o Janika ska firas  innan vi ska åka.
Så det har jag fixa paket till . . .
Det ska jag slå in nu så jag inte glömmer nåt.
Hej o  hå -nu börjar stressen ;)
Skoja bara ,nu ska jag ta kväller så jag ork med
att hoppa upp pigg o rask klockan 6,00.
Vinka av gubben o börja packa. . .
Så nu e det verkligen tack o go natt för idag.
Syns i möra
Kramizzzzzzzzzzzzz
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar