tisdag 30 oktober 2012

Brrrrrr. . .

 
Lite trött o kulen idag .
Nej inte bakis eller nå sånt sköj,va på bassäng träning idag.
Vart bra kallt efter att man klev upp ur 34 gradit vatten. . .
 
Men som sagt nu har jag o ankan vart duktiga igen :)
Nu när jag sitter här o blippar ropade Berra ut mej i köket. . .
Möttes av fin syn igen. . .
utanför köks fönstret  älg ko med kalv .
På väg o sno äpplen igen. . .
Stygg Hälge o hälgelina ;)
Gillar inte riktigt kamera . . . Hmmm. . .
Dom e bra stora dom. . . nu kom jag av mej i mitt skrivande.
Well,well. . . så kan det gå ja. . .
Nu  Grey´s - efter det blir det bastu runda.
För jag e bra frusen. . . och nu e man lagom
såsig åt en smarrig middag idag.
Vi hade "söndags middag" eftersom Berra va ledig idag.
Så på menyn idag:
Rostbiff,gratäng o sallad
Det var såååååååå gott .
men i möra börjar vardagen. . .
Gubben till jobbe o jag till träningen.
Men idag e det soft,så nu ska jag njuta .
I morgon blir det full snurr igen,
haaaaaaaaaaaaaaaade gött
Bye!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar