måndag 6 augusti 2012

Regn o rusk

Så himla typiskt att det ska regna. . .
Jag som planera en promenad ikväll. . .
Men det kunde man glömma,det öste ner - suck.
Det regna lika möe i stan som hemma ,va på shopping tur,
sen hade jag hoppas på uppehåll så jag o Berra kunde tat
en runda i stan-men icke sa nicke. . .
Vi får hoppas på bättre väder i möra,om inte annat så uppehåll.
Idag vart det en hemma dag och  i möra med.
Såg att jag skulle ha tele kontakt med sjukan i möra.
Då slapp jag åka till stan med Berra så tidigt :)
Då behöver jag inte knycka bilen.
Det innebär en soft dag i möra med -nice!
Däremot på onsdag blir det att åka ,har bad då.
Då ska jag o ankan in o plaska,det var ju ett tag sen.
- typ 3 veckor sen. . .
Sitter o gluttar på Wallander på 4:an,
verkar rätt hyffsad film(för att va svensk ).
Så jag klipper av här för idag och bänkar mej med
en kopp te o filten .
Bäst att passa på nu när det e piss väder.
Då e det ju lagligt att soffta i soffa ;)
Ha det gött !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar