tisdag 3 juli 2012

Wow!

Vilken skillnad det e på Eberg !
Satt verkligen o mös idag,ta bara köket:
Då  och  Nu:


Bra vart det! Feeeeeels Gooooooood ! ! !
Och det e inte bara inomhus det händer någe. . .
Berra rensar på gården,fattar inte va skit det e!
Vi väntar just nu¨på containrar,dom vi har e fulla.
så jag hoppas de kommer oo byter ut det snart.
Inget krav men det underlättar om man ska bli av med allt skit som e .
Sen har vi klippt gräset här hemma idag ,det var ju rena djungeln . . .
Hela 5 cm :P  , well well man kan inte hinna med allt .
även om man vill det.
Vi har haft full snurr på att röjja inför power.
Berras bror o co kommer från Malmö hit,
sen Maria o John oxå. . . blir full snurr  :)
Men nu har vi ju gott om plats att sova på ;) Raaaaart!
Hmmm. . .  sen va jag ner o rev mr Bävers hus!
Han hade inte sina papper på huset -kapoff!
Huset vart väck! ! ! Nu forsar vattnet från dammen igen.
Men jag erkänner att det kändes lite snubbigt att riva i hyddan.
vet ju att det kan vara lite ilskna av sig. . .
Det var ju ett par år sen en kvinna vart attackerat av en bäver i Linde.
Hade visst bada i ån,så vad skulle min bäver göra när
jag river hans hus? Bjuda på kaffe??? knappast.
Nåja fick span hjälp av gubben så nu e det gjort.
Vi får se hur länge han håller sig denna gång ;)
Hmm. . . van Helsing på tv. . . man kanske
skulle kika på den.
har inte haft direkt tid med att glutta på tv.
Så då kanske man kan slå ner häcken framför tv:n
med gött samvete -eller???
Yes det kan man garanterat ;) Så nu e det dax för:
Så nu har jag inte tid med detta,
vi höres snart igen. . .
Bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar