fredag 6 juli 2012

Vilken dag :)

Först åkte Maria o John,
Gubbarna packades in i Forden vid lunch. . .
vinkeli vink där åkte dom mot Power . . .

. . . och vipps så hade man SEMESTER !
men ack va dagen gick fort. . .
Kom nyss hem och nu:
Men har ju vart ute o svira ikväll :)
Anki och jag va ut på
TACO BUFFE
variktigt smarrigt :)
Sen åkte vi till Eberg på kaffe. . .
Men det va ju inte lugnt hela tiden . . .
Vi fixa årets raggar åk åt Anki. . .
Nu jäklar ska hon o jag ta ett race!
My rulle VS hennes nya åk. . .
Shit lär nog trimma min till nästa stads runda.
Men,men det blir nog ett tufft race på
volvo rakan. . . Hmmmm. . .
Givet avslutades dagens bravader med en raggar runda i Linde.
Min bil rasa inte som vissa andra. . .
Det såg inte så kul ut när vi passerade . . . staget va av.
Den hade hoppa av,dom stog vid järnvägs övergången vid frost.
så kan det gå. . . det va slut raggat för den volvon.
Jahapp nu ska jag glutta på dum burken en stund. . .
Få se när herrn kommer hem och lika så Maria o John .
Saknar Power ,men samtidigt har jag haft en bra dag. . .
Så det jämnade ut sig . . .
Ha det gött C U 2 -MORROW
Bye



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar