tisdag 31 juli 2012

Solen skiner =0)



Underbart med sol,dock blåser det lite kallt.
Men det gör inge ,sitter o myser i soffa på Eberg.
Har haft fullt hus idag med :) kul.
Berra han bubbar o doonar -duktig han e :)
Jag gjorde mitt i morse :
Baka kaka o bullar :)
Doftade såååååå ljuvligt ,gött var det med.
Fast nu blir det inte så mycke mer gjort idag.
Jooooo,bastu ikväll - e lite frusen igen.
Lika så gött det ,i möra e det MR med kontrast .
Lite nervig över vad de kommer att resultera i.
Men lika bra att ha det gjort,så nästa idiot på VC
kan gnälla att jag inte vart iväg på nå .
Ska boka ny tid till min ordinarie dr,
så man kan få lite provsvar. . . undrar va alla tester
och undersökningar visar.
Antagligen :att det sitter nå skit mellan örena ;)
Ser fram emot att få tfäffa arbetsförmedlingen oxå,
filosoferar på vad jag ska önska mej för
arbetstränings plats. . . det enda jag hoppas på e
att få komma ut o träffa folk :)
Så jag inte hamnar på ett kontor o stirra på pärmar.
Men det visar sig,skulle dit inom 2 veckor :)
så nu ska jag jaga min dr så jag kan få grönt kort att börja med nå :)
Saknar det. . . få göra nå vettigt .
Om inte annat så se nå annat än detta ,detta e nog ett
evighets projekt . . . men det händer lite var dag.
Men vem sa att rom byggdes på en dag?
Det tog nog en vecka iallafall ;)
Okej o nu slockna lampa ,blir nog regn igen -crappppppp!
Men då blir det en tidig kväller -gött!
Och det e inte fy skamm, bastu o film . . .rart!
Nu trilla gubben in,så nu vart det kväller!
Nu blir det mys pys!
Vi ses i möra -adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar