tisdag 10 juli 2012

Rart med sovmorgon !!!

Även om det var bara till 6.50 :)
allvarligt känns som man har sovi .
Nog för jag vakna när herrn skulle upp i morse dvs
4.30 men då vart det. . .
och smack så somnade jag om .
Och det va inga fel alls. . .
För idag e det en slöar dag -är lite mör.
Men bara lite ,men det var det värt -igen.
Verkar bli regn idag med. . . vilken tur!
Slapp man gräsklippning-he he . . .
Sitter o lyssnar på nyheterna på tv:n,verkar inte lovande
med solsken. . . Lindesberg var i riskzon för de
städer som kan bli värst drabbade av vatten. . .
Undrar om det blir som -76 ?
Allt guppa i vatten. . . man åkte båt mellan pumparna på macken.
Ankerna  simma in i rummen. . . hmmmm. . .
Näääääh .Så kul ska vi inte ha tycker jag.
Men visst kommer det regn igen -suck. . .
Nåja då gör det inge att jag sitter en stund till o surfar lite :)
Vilken tur jag har :)
Nepp ha en bra dag på er ,
C U



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar