måndag 9 juli 2012

Muck!

Det skulle va förbjudet enligt lag att kliva upp före 05.00!
Hur ska denna vecka sluta? E redan slut efter en dag!
Va slut innan jag ens börja i Eberg idag. . .
Allt har gått typ i slomotion. . . gäääääääsp!
Men ,men nu e fin ingången rensad i Eberg o snyggt vart det!
Inte en massa skit som ligger o osar inte!
man hitta allt möjligt skojs ,allt från kattlådor till  buteljer. . .
Men nu e det ett minne blått :) Raaaaaaaaart!
Men däremot har jag ett rum kvar nu. . . och den ska jag oxå ta snart.
Funderade på att ta fönstrena där om inte annat. . .
He he hör hur gubben snarkar. . . vart en rejäl omställning.
Från semester till tidig morgon. . .
Jag förstår honom ,känner mej lika dö . . .
krama kudde :

-lät ju bra :)
För nu känns det i varenda led o muskel att man
försökt hålla igång hela dagen.
Men jag tror att nu ger jag upp för idag.
Man blir ju knappast piggare av regnandet.
Hoppas det regnar i möra,så slipper jag göra nå
vettigt härr hemma i möra-typ ta en repa
med åk klipparen ;)
Misstänker att min rygg vill ha en dag semester hur det än är.
men,men det märks i morgon bitti.
Men nu sätter jag punkt för idag.





1 kommentar: