torsdag 5 juli 2012

GF!!!

Jippiiiiii ,idag har man haft GF (Gubb fritt) !
Ack va rart att bara få göra som man vill :)
. . . precis som man vill :)
 Knäcka en cider o grunda ,
vart en bit på väggen vid trappen. . .
Men jag har inte penslat hela dagen.
Min dag började inte direkt med hej o hå. . .
Hade verkligen behövt en lift för att komma upp idag.
Jisses va mör jag va i morse,men efter min dagliga
morgon dos  lyckades jag kliva  upp o iväg med gubben.
Jag skicka honom med Malmö jänget till Power idag.
Rart,sen åkte jag till Linde på fika o skvaller :)
Och det var inga fel alls.
Däremot när man sen kom hem o filosofera vad man
ska hitta på kom ju den geniala iden att måla lite.
Men det var ju ett företag i sig. . .
Sitta på trappsteget o måla vägg. . . ja -ja det fungera.
Men inte vart det klart inte,men å andra sidan  så
har jag hela livet på mej ;) -nästan :P
Men det vart ju grundat :
Ljust o fint,men mr får ta det som
man inte kom åt sittande.
Blir nog bra detta med :)
Undrar va gubben säger när han ser det. . .
Jahapp,nu snarkas det en trapp upp,
Maria o John e här :)
Dom kom hit nu på kvälls kvisten,
så klockan rann iväg fort idag.
I möra blir det Power dag 2
Få se när starten går ,beror på när de kommer hem inatt.
Brukar bli sent efter Hälla . . .
Vi satt o drilla om minnen från dessa resor till Power.
Tänk man kunna åka på morgon 8.00 och komma hem dagen efter
samma tid. . . Jisses vilka tripp man har kört.
Värsta va en sån tur när jag kom hem 6.45 parkera bilen
och gick o jobba  -lite sliten va man .
Alltid e det något tok. . .men,men det hör till :)
Saknar ratten. . . förra året vart det akuten 17-24.
Berra brände näven på kylaren,inge vidare . . .
Men inte i år inte,tala med han nyss och de åkte cruising rundan.
Dom åker i Anders Ford -utan taaaaaak! ! !
Hmmm,ja vi hade ju råd med tak på våran ;)
Nepp undra sa flundran om man ska ta o plocka ihop detta.
Börjar bli seeeg nu, så nu sätter jag punkt här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar