tisdag 20 mars 2012

What a day...

Ja det har vart en riktigt bra dag...
Från snö o driv is till sol och
Tog mej en promenad i solen efter min basäng träning.
Stannade till o fota vid bangatan,det va såååå fiiiint.
Helt otroligt , ena stunden snö andra stunden fullt i blommor!
Men det e bara att njuta , det va en rar promenix innan man
gick till frost för en fika med Cecilia,då vart det en stooooooor:
Och det var såååååå himmelskt gött!
Ja -ja jag vet att det inte e det jag ska äta...
men jag hurtar för 3 i morgon ;)
När jag sen kom hem vart det snabb middag
och börja gravera... lovade  6 st vinglas till ikväll.
Lagom när jag körde ett test glas
och hade hankat mej upp
ur källaren hade jag fått  besök:
Det var Micke,Peter,Bettan o Tobbe :)
Det var kul,synd bara att det var en snabb visit,
men det finns ju fler dagar :)
Som sagt glasen vart godkända ,vart 6 st
Och när dom va klara kunde jag sätta mej o fika med :
Roger   ,   Ann
och
Berra    ,   Anastacia
Nu har alla åkt hem o jag sitter här o bloggar i godan ro...
Konstaterar att det vart bra tyst när alla åkte hem.
Vart en händelserik dag idag oxå.
Träning,promenad,jobb ,fika o skvaller...
Kan ju inte bli bättre :)
I morgon ska det bli möte med:
Så det blir en tripp till hytta i möra
o höra vad som e på g i klubben.
Men det e i möra det ,
nu ska det lekas lite på nätet...
Men vi hörs i möra.
Adios Amigos!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar