söndag 2 oktober 2011

Underbar dag


 Idag var jag till min bästa vän Jaana med lite presenter,
hennes minsting döptes igår till:
Elisa
Visst e hon som en docka....en riktig  goding :)
Här sitter hon i sin fest klänning...underbara kort .
Dom två tog mamma Jaana.
Som sagt idag har det vart en riktigt underbar dag ,
har fått suttit hemma hos Jaana och skvallra hela dagen.
Hade mycke att ta igen...blir ju inte ofta vi träffas :(
men tur det finns telefon .
Passade på att ta lite kort idag :
Här har vi jaana och Elisa ,
sen hade vi en stolt stora syster oxå
Jenisa med lillan,
men jag fick även ett  kort på en busig syster :)
 Jenisa
här har vi:
kompisen Hampus och broder Joni .
Dom satt o spela :)
Pappa var på vifft-tur det så vi fick skvallra i fred ;)
Fast jag fick säga hej till han med innan det vart hemfärd.
Lite tråkigt att kuska ensam mellan Södertälje och Linde,
fast det var det värt! Lite villt längst vägen-tur nog.
Men nu ska jag göra som tjejen...slå igen dom bruna.
Så man orkar upp o jobba i möra.
Tack Jaana för en toppen dag :) Ser fram emot next time.
Men nu e det tack o gonatt
//Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar