lördag 29 oktober 2011

Shoppat ...

...i ÖREBROOOOOOOO...
Idag var det riktigt rart ,har shoppa runt i Ö-ret med Anki idag - nice.
Åkte vid 10.30 och lulla hem över vid 17.00... Har vart riktigt kul :)
Lite fynd vart det med ...köpte bl a denna  jacka :
Vändbar jacka  ,grå  /blå 
för hela 49.90!!! -dyrt va !?!
Tycker det var alldeles lagom för en slit o släng jacka.
Sen blidde det smått o gott och blandat,
som porslinsfärger,vantar,penslar,bull formar mm.mm...
Hur som haver var det  rart med semester till Öret idag :)
Men visst han jag med att stå vid spisen idag oxå...
Idag vart det fläskfile gryta och klyft potatis, sen vart det en päronpaj med vaniljvisp....
Uj uj uj nu e man bra degig...en cider på det så mår man fin fint ;)
Igår var det film o taco kväll 
hyrde tre filmer igår...Paul,Åsa-Nisse och Priest...
Men det var bara 1 igår sen däcka jag av cola...va så trött så jag sov 
framför tv:n...Berra sa att jag o kissen snarka... kan jag aldrig tro...
har ju aldrig hört mej själv snarka...har du? Det e bara andra som snarkar ;)
Såg Paul i morse...snacka om rymd figur...he he ...ikväll blir det:Priest.
vampyrer...nice... men nu en snabb sväng i bastun  medans gubben e i garaget.
han har fixa dörren på amason o målat den :) vart kalas bra!
Och färgen torka -utan värme pistol! Med andra ord var det fel på den andra olje färgen...
men jag har inte hört hur det gick för skyltarna... dom va ju inte torra när dom vart hämtade...
men .men så var det med det....tyvär var jag ej upp på motor fiket igår.
Jag prioritera en mys kväll med gubben och det va inte dumt.
men jag misstänker att det blir fler ggr - får ta det next time.
Men nu ska jag hopp in i värmen -C U !


1 kommentar:

  1. Haha - ja visst var det en rolig dag i Öret....
    Jag fynda ju inte så mkt då men lite i alla fall...hemlisar till jul bl annat.
    Tack för att du "lurade" med mig...
    Kramiz

    SvaraRadera