torsdag 13 oktober 2011

Kvacksalvare

Make my day !
Vilken jäkla kvacksalvare jag va till idag -  va trött jag blir :(
Han va inte riktigt riktig,grymt besviken på han...
Tror att sköterskan va en vampyr oxå...så jäkla mycke prover de tog...
inge direkta svar idag utan i morgon...
Andra skaffar klippkort på gym ,men jag har det på sjukan - suck...
Okej det va ju bra att ta prover + ekg  ,men att han säger nu ser det bra ut...
...okej nu ja -har ju inte tagit nå bricanyl.Den gör att det känns som hjärtat
hoppar ut ur bröstet på mej, men det var ju inte det jag skulle undersöka ...
Dividera om allt o inget med han,allt skulle checkas...
Föresten det är den första läkaren som har sagt : -"börja rök då!"
Ja du läste rätt,när jag sa att det känns ju inte helt ok att gå upp 20 kg
när man slutat röka,då svara han Börja rök då!
Där stog jag som en fågelholk ,hörde jag rätt??? Jo det gjorde jag...
jaha vi skippar funderingar varför -  i stället ska jag röka ? ja-ja vilket tips :(
Men har jag vart utan röka nu sen april kan jag va en stund till!
Annars e det ju inte ens värt  att ha gått upp dessa jävla kilon som
man aldrig blir av med!
Hoppas nu att alla prover  e ok,har ingen lust att  åka nertill
vampyren igen ,borde räcka med ett dussin provrör.
men vi får se vad det säger i möra-suck... kanske ska supa till oxå så blodet blir bra...
i tanke på om bantning e = röka...
Nepp nu ska vi sluta sura över läkarbesök ,ska glutta på tv en stund .
NCSI - bra serie :)
så nu har jag inte tid med detta hörs i morgon...
:::::::::ADIOS:::::::::


1 kommentar:

  1. Haha haha ja du är rolig du...
    men -
    faktiskt så kan man undra över sjukan ibland.
    Cykelverkstad , var det ngn som sa. Vete katten -
    men vi får hoppas de kommer på varför du ökar i vikt i stället för minskar med all träning o modifast o allt.
    Kramisar

    SvaraRadera