tisdag 11 oktober 2011

Fullmåne

Ja visst e månen fin på himlen... men det kunna va över snart har så svårt att sova ...
Inge kul med fullmåne , även om man inte är varulv
...eller är jag??? 
Njaaa är nog inte så luddig ,men det e gubben-ser ut som en tomte...
Kanske låsa in han i källaren och ladda med silver gaffeln vid sängbordet.
Får duga när jag inte har silver kulor...he he....
Har haft en hyffsad dag,fast jag har haft as ont i hövve och axel...
Hoppas det ger sig till i morgon,kanske kylan som  gör sitt.
Det var ju kall grader i morse,skrapade rutorna  :(
Vill inte ha kyla och drivis ännu , kan man få dra ut på hösten liiiiite till.
Hmm... och inte va min dr tid i morgon den e o på torsdag.
Det blir en heldag igen -suck...
Men det kan det va värt,om dom nu kan komma på vad det e för fel.
Skulle behöva en hel renovering-undrar om dom gör en service???
Vi får se vad som händer...men nu ska jag ta 
en kopp kaffe med Jimmy o Gubben,vi har natt fika vi...
Adios synes i morgon ,
om inte varulven har ätit upp mej ;)
Natt i natt


1 kommentar: