söndag 11 september 2011

Trött på detta...

Önskade att smärtan försvann,men den e bra seg livad.
Så fort det släpper ,jag försöker göra något...vipps  så e man på ruta 1 igen :(
fattar inte hur länge jag ska gå så här...Läkarn sa det kan ta tid,
visst, men jag lär ju kunna göra nå, inte minst jobba.
Och sen få rådet -byt jobb... -Igen ? - SUCK!
Det är inte undra på man blir lite nere,
så mycke skit det har blitt efter det jag börja på bygget.
Fick arbetsskada som sabba bra mycke i livet...jack i skallen e "inget"...
Det e kallt så man blir sjuk titt som tätt-kul i jul  :S
Enformigt arbete som gör att ryggen packar...undrar om det e värt detta?
Ja man kan ju börja fundera på det,är det värt att va mer hemma än på jobbet?
Speciellt när det beror på jobbet -suck....
Man kan inte vara utan att gnälla när man har så jävla ont så
man tror man går av på mitten!Och alla piller man ska mosa i sig gör ingen nytta.
Får känslan att man ska limma på ett leende,
och låtsas som det regnar -  Typ jag mår bara bra tack!
man ska va den där stålkvinnan -som klarar allt mot alla odds....
Men nu känner jag att jag inte orkar längre ha skenet uppe...
 Okej ,jag vet det finns dom som har det värrre och jag lider med dom oxå.
Men nu ska jag tycka synd om mej själv,
skita i att va stål kvinnan som ska göra allt och va alla till lags.
Det e ingen som tackar en iallafall,
bäst att lägga ner detta,blir bara en massa gnägg nu...
Sorry! Då var jag där igen ,
-ber om ursäkt för att man har ont och e bitter att man inte kan gö´nå´t.
Så kan det va ja,ha det...
C U /
L.E.

2 kommentarer:

  1. näe jag kan nog instämma med att ingen tackar en för allt slit man gör - men -man gör det ändå dessvärre.
    Man får va glad om man "finns" i andras ögon.
    Bara o bita ihop ..hehe
    ta ngt varmt om dig speciellt ryggen o lyft inget tungt eller så ...
    ligg med benen högt så svanken får plana ut ...brukar hjälpa lite...var rädd om dig!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. tack det lär jag nog göra efter dagens skutteri ;) kikar kanske förbi i möra ska till sjuk gympan i morgon igen....

    SvaraRadera