tisdag 6 september 2011

1000 kr!!!


Dagens tränings runda på vårdcentralen vart dyr...
När jag kom ner på parkeringen stod mr Polis där när jag klev ur bilen.
Vilket sammanträffande - helt bara så där...
Nåja bilen va min,så det va bara att visa lappen,blåsa och se glad ut.
Dom va bara störda på bilen...
Men jag lyckades tala ner böterna med 1500 kr.
Tur man har talets gåva ibland-eller???
Och sen det att jag hade rätt oxå ;) tur man vet lite om bilar.
Men det e som jag säger : "det e farligt att motionera" ,
Se hur det blir: insyltad med poliser ;) och dyrt blir det!
Hmmm undrar vad man får för ryskt mönster på däcken???
Just ja :1800 kr bäst att slänga på bmw hjulen...fult -dock inga böter!
Måste dra ner lite på böter ...
Så nu ska jag ta och slänga mej i soffan det kostar alla fall inga 1000 kr!
Bara en sur gubbe som får flytta på sej ;)
C U // Ligisten  =0)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar