tisdag 12 juli 2011

Host ,host....

...Och där ploppar snart mina lungor ur bröstkorgen...
Mår skapligt idag,men har ont när jag drar djupa andetag o lika så när jag hostar.
Fick bara tala med distriktan idag,blev hänvisad till akuten efter 17.00.
Och jag hade inte lust att åka upp med en förkylning...
Dom har allt viktigare saker att ta hand om-dom lova en tid i morgon på VC.
Då kan man lika hjärna vänta till i morgon.
Jag var ner me gubben till sjukan ,fick händerna checkade :)
Första dagen det inte bilödar ny vätska i handflatan-rart!
Nu finns det hopp att det börjar vända :)
Sen var vi och shoppa :)
Blev nya ute möbler till tältet:
 Glasbord ,stolar och ett paraflax :)
Så detta vart dagens ljus punkt ,blev fina möbler.
Vi satt och mös ute ikväll -rart.
Sen kom Matti o Knutte på besök ,vi fick en liten present från Västerås:
Jag fick en t-shirt och Berra en lita dunk :)
Det va gulligt tycker jag -tusen tack !
Så mitt i allt snörvlande har man haft lite ljus glimtar :)
Så nu ska jag njuta av tv:n en stund 
Höres o störes//Leena


1 kommentar:

  1. Hehe...njuta o njuta ...o tv?
    Lite hårdsmält kanske....
    O så kör du med kaka på kaka i partytältet...fast det kanske är till o gardera sig nu när dehar hotat med mycket regn.....
    De kommer visst söderifrån...A hade regn i dag...
    kramiz o krya på er
    vad sa de om lungorna?

    SvaraRadera