lördag 26 mars 2011

Tvungen att starta ....

UT MED SNOKEN DET E VÅR!!!!
Underbart  väder idag-SOL!
Och med det kom vårkännslorna-chryslern vart upp startad igen :)
Sen blev det att leta delar till min Saab fick lister o jox,
men dom åker på i vecka.
Hämtade ett jobb oxå-jag vat skulle va ledig....
Men hämta ett släp som behöver ses över inför besiktning -pease of cake.
Kvällen vart lyckad,fixa mitt nya sovrum:
Så inatt blir det nya rummet :) 
I morgon skall det fixas i ordning med "lull lull" 
Dvs in med tavlor och mina pinaler...men jag e stolt 
-lyckades så långt att jag kan sova in sommar tiden :)
Glöm inte ställa om klockorna inatt.
Man tar fram sommar möblerna- dra fram klockan
(vinter tid -man tar in sommar möblerna= dra tillbaka klocka)
Slut för idag -tack för idag!
Leena

2 kommentarer:

  1. Det gjorde du bra gumman!
    + i kanten för dig.
    Blev ju jättefint.
    Kramizar o sov så gott!

    SvaraRadera
  2. Tack det ska jag :)
    go natt på dej med :)

    SvaraRadera