onsdag 9 mars 2011

Jisses vilken dag....

Det blir aldrig som jag planerar...
...men det är ju inget ovanligt...
Förmidda´n jobbade jag på lagret-som planerat.
Det ska jag göra hela veckan ut så nu ska jag lägga om allt annat.
Jag var upp till Grönboda en snabb sväng eftersom jag inte kunde 
ta det uppdraget i måndags pga rundan till sjukstugan.
Sen blev det detta med gravyr idag....njaa  gick inte.
Konstatera att jag glömde köpa nya stift -typiskt!
Det blir att måla fram till helgen...men det e bra som 
omväxling nu när jag e fortfarande hostig.
Slipper jag gravera fel,lättare att torka av färg ...
Lite lek med pensel kommer här:
Och givet lite "raggar" inspererat...längtar så till våren.
Men det e svårt att tro det är på g,det snöar igen-suck...
Men vi får hoppas på en solig ,varm dag i morgon.
Så all snö försvinner snabbt ;)
ha en bra dag så höres vi
//Leena 

1 kommentar:

  1. Det har snöat här med var riktigt otäckt en stund nu när jag va ute med Walle...blött o läskigt klafs klafs...
    Kramzi

    SvaraRadera