måndag 7 februari 2011

SUCK...

Då var det måndag igen...
Det är mörkt när jag åker till jobbet,
Men det är lika mörkt när jag kommer hem-suck...
Hade för mej att dagarna blev längre nu o ljusare...
Hmmm...det ända som hänt är att mina arbetsdagar har blitt längre.
Som idag 7-15 i verkstan ,sen till äldre boende till 15.30-16.30.
Sedan blev det en sväng förbi G-hytta -fika och parata en stund.
Vipps va klockan 17.30-dax att fara hem och ta tag i mat lagningen.
Fick en go present till min Buick idag av Peter o Bettan :)
Fast till våren får den allt hänga i min Snaabel...
För min mr Diablo e bra isig och insnöad.
God lust att sopa fram Buicken ,men med mina slicks e det ingen mening
att göra ett försök på vägen-total isbana här hemma.
Nya tärningar-Nice!  Tack ghyttan.se  !!!
(Look i look va dom har-möe sköj)
Lite possitivt mitt i mörkret.Idag hinner jag inte gravera nå,lär fixa lite kontors göra.
Tråkigt men det lär oxå göras...men vi får höras!
Adios C U Soon//Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar