fredag 4 februari 2011

Fredag

Ljuvligt att vecka e slut :) Har vart en tuff vecka!
Idag känns det att man skruvat på heltid-old way...
Dvs inte med tryck luft utan  ren muskel kraft,
lovar det känns....Allt från drag till drivaxlar...
Men denna dag har jag fixa drivaxlar o annat jox.... 
Inge gravyr idag, 
skall ladda batterierna för att dra i möra....
Sponsrar Irons Spark Race med Speglar :


Sen ska man fira lite.... att man blir 25 år igen.....hehe...
Men nu ska jag slappa lite ikväll så man orkar med morgon dagen.
ha en bra helg alle sammen//Leena

2 kommentarer:

  1. Jag vet någon som fyller år i dag jag...GRATTIS!!!!

    hA EN MYSIG O ROLIG O SKÖN 35-ÅRSDAG!!!
    Tror jag har en käpp ngnstans haha...
    Kramiz
    Anki

    SvaraRadera
  2. Tack det var det oxå :)Käpp???Behöver rullator ;) Kram

    SvaraRadera