fredag 14 januari 2011

Ny dag nya tag

Då var man här igen  =0)
Gårdagen gick allt för fort,men mycke vart gjort-nice....
Jag gjorde om mitt gravyr rum ,det tog en hel förmiddag-pust.
Upp med nya hyllor kontoret hoppa in i dataskåp....blev hyffsat bra
-I tanke på att det var jag som gjorde allt själv-he he...
Sen blev det bokning av mek jobb januari och februari-kul!
Ska till KIA igen,.känns kul när de hör av sig om vikariat.
Sen blev det min städrunda i Linde-kontors städ.
Hemma igen runt 18.00 ,då vart det lite mat.
Gubben hade stekt potatis o fixa köttfärslimpa,det var inga fel .
Sen blev det att måla glas...Lyckades få ihop 4 st Elvis
Blev rätt skapligt måste jag säga...nöjd =0)
Det firades med en bastu kväll-nice!
Gjorde gött på min trasiga axel...
Sitter o grunnar vad man ska göra idag,
rättare sagt vart ska jag börja?
Har glas kvar som ska vara klara i morgon...
Men det ordnar sig säkert det med...ska sitta och blippa lite 
innan min arbetsdag startar...
Ha det gött,så hörs vi sen//Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar