måndag 17 januari 2011

Mek idag....

Mekar dag på verksta´n
Pust vilken dag det har vart idag...nog för jag älskar variation men.......
Det kändes tufft idag- har inte varit på verksta´n  på länge.
Och det vill jag lova att det märktes!
Hittade inget,allt var upp o ner sen sist jag var där...
Sen göra saker man inte har gjort på år o da´r...
Efter nya rekord i att sinka fick jag jobben gjorda...suck...
Inte drömmtiderna man hade en gång i tiden-snyyyyyyyft!
Men förhoppningsvis blir morgondagen lättare än idag.
Nu vet jag i allafall vart saker o ting är till 60%
Men i morgon ska jag montera drag o det borde jag fixa ...
Har ju gjort det förr -hehe...
Nåja,den som lever får se-eller???
Och nog känns det att jag lever,min axel e som 1000 nålar!
Har haft ont nu i 14 dagar och det vart inte bättre efter denna dag.
Så nu ska jag ta o smörja in den med Voltaren,sen försöka slappa.
Det blir upp med tuppen i morgon med,lär ju åka senast 6.20.
I morse var det rena skridskobanan...undrar va det blir i morgon?
Men ,men ingen mening att hispa nu -det spörs i möra.
C U 2 MORROW
Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar