torsdag 13 december 2018

Hjälp mitt knä!

Undrar om Bamse plåster skulle fungera???
Har haft lite ont i knä sen gårdagens vurpa de lux jag gjorde.
Lite svullet , dock ser man skillnad på lår o knä-så det e vela ok?
Ja ja inte gnälla-det finns de som har det värre. . . men lite ont e det.
Det känns att man sitter på knä o spår. . . mindre smart kanske,
men är det så här i möra får jag vela krypa lite till korse o ändra 
på mina arbets platser :D 
Började rensa om lite idag ,det va inte en dag försent igen. . . 
va snabbt det blir jox där de inte hör hemma .
Men det vart lite ändringar -helt ok ;)

Ska testa göra soffbordet till arbetsbord i morgon.
Har ju den på golvet just nu. . . 
Kanske dax att bli lite modern  (sitta i soffa o spå) .
ja ja ny dag nya tag i möra,nu blir det kväller , 
ork inte med mer idag .Nu blir det tv häng med lite 
inspelade vikings mm. . .sen får vi se om vi kunna somna
innan 03,00 idag . . .börjar bli drygt att va uppe halva nätter 
när man inte kan sova sen på morgon . . . 
Har ju en mr Mask som vill ut ,vare sig jag vill eller inte .
Ha de gött ,c u soon !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar