fredag 14 december 2018

Brrrrr. . .

Det e en kylig fredag vi har. . . 
. . .mmm, kyla var det ,isigt e det !
va ut o halka i morse till Jennys dagis ,Kallernäsvägen 
va aningen slipprig kan vi säga. . .vägen svängde men 
inte jag -nära dikes kanten va man .
Men se man klara sig ;) tur man åker traktor :D 
Blidde en mini tripp innan man skulle jobba nu 12-15,
sen blir det kväller från allt annat . . . 
Jag ska släpa med gubben till campingen på lite middag.
Bokade med mat . . .LUTFISK!
E sååååååå sugen redan, det e gött det . . . men inge 
jag ställer mej o kockar ihop -blir ju jämt mos . . .
Vet ju inte hur man ska sila ihop det , så nu passade jag på
o nappa på erbjudandet .Sen det bästa -jag slapp görat !
Efter lite mat o chatter där ute ska jag släpa med mr på Bio.
Aquaman ,premiär i Linde. . .så den e ju ett måste!
Det e mina planer för dagen. . .
Så nu hoppas jag ni får en riktigt bra fredag alle sammen,
HA DET BÄST! -för det ska jag ;)
Kramizzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar