onsdag 12 december 2018

Halt som F-N!

Jag ser ut som en smurf i häcken!
Jäklar vilken prakt vurpa som jag börja med idag . . . 
Givet skulle jag ta min hinderbana i skogen med Max.
Och vad händer??? Joooooooo. . . . 
Pang ligger man där som en jäkla sköldpadda på rygg :/
Med en haranger av små horn nissar flygande ur truten,
ser en skräckslagen hund . . .hmm . . .inte för att han tror 
att jag e död utan den " fina" f-n som gör snö änglar. . . 
Arg av ilska o snö högt o lågt , sen försöka kravla sig upp . . . 
Liknade nog bambi på hal is när jag försökte . . .fager syn -NOOOOOT!
Men ,men upp kom jag o hem kom vi efter lite om o men.
Nu ska jag skaffa rediga broddar. . . 
annars vägrar jag gå ut ! fast då fastnar man vela i isen istället :D
Nåja ,väl hemma tycka synd om sig själv innan man åkte iväg 
på tjej träff . . . med lite:



Va lite lagoma göra innan man ila hem till jobbet .
Men nu har jag kört sen 15,00 . . . lagomt soppig i huvet.
Lite trött o sliten ser fram emot att få logga ut 24,00 - piiiiiip!
Det har rulla på i ett . . .vet inte hur jag tänkte idag.
Förmodligen inte alls. . .som vanligt ;) 
Men ,men ny dag i morron -dock ett pass mindre . . .
- kan ju inte köra tre på rad var dag ;)
Men nu e det tack o hej från mej !
C U 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar